Izložba Muzeja talijanskih zaštitnih znakova Izložba „Slika koja govori: dizajn, razvoj i ikonski status poznatih talijanskih brendova“

Za mlade Za odrasle izložba

Dodaj u kalendar

20.5.2024 - 1.6.2024

Početak

17:30

Izložba je organizirana u suradnji s Veleposlanstvom Italije u Zagrebu/ Ambasciata d’Italia a Zagabria

OTVORENJE izložbe je20. svibnja u 17:30h / atrij Središnje knjižnice GKMM-a

Na otvaranju izložbe će sujdelovati:

  • Valeria Baistrocchi, zamjenica veleposlanika Italije u Zagrebu
  • Maja Medić, počasna konzulica Talijanske republike
  • Grozdana Ribičić, ravnateljica Gradske knjižnice Marka Marulića Split

Izložba je podijeljena u 20 izložbenih ploča dizajniranih od strane MUMIT-a koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) i koje ilustriraju djelatnost dva autoritativna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni).

Posjetitelji će osim istraživanja talijanskih brendova i dizajna saznati o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji.

Kulturno društvo MUMIT osnovana je 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki. Stoga predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova

Autorski tim čine Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica i talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku), CALLIGARIS S. p. A., FLORIAN S. p. A., uz generalnog sponzora Barilla grupe.